Recenze (22)
JFK: Ten den v Americe (2023) (seriál)
Upřímně jsem zklamaný. Dokument je vhodný spíše pro diváka, který o atentátu třeba vůbec nic neví. Já ale čekal rozebrání oné události trochu více do hloubky. Nejen to, co se můžeme dočíst v jednom článku z Wikipedie. Dokument se také nehodlá pouštět do žádných konspiračních teorii a jen velmi stroze popisuje, co se vlastně stalo. I v tom ale v některých ohledech selhává. Například se vůbec nedozvíme osud střelce, který zabil Oswalda. A celkově se o osudech postav dozvíme jen velmi málo krátkými titulky nakonec. Pro mne zklamání a zbytečně utracené 2 hodiny.
Last Radio Call (2021)
Jedna hvězda za skvělé záběry z nemocnice, které mají tu správnou hororovou atmosféru. Jinak podprůměrný film s otřesnými hereckými výkony a stupidním a zmateným příběhem. Jakožto fanda FF vám řeknu, že jsou i lepší kousky.
Konečně doma (2015)
S dojmem, že jde vyloženě o výplach Dreamworksu, jsem viděl vcelku originální animák. Byl jsem příjemně překvapen.
Výměna manželek (2005) (pořad)
Peak české televizní zábavy. 👌
Peacemaker - Season 1 (2022) (série)
Skvělá akce, dialogy i napsané postavy. To prostě Gunn umí. Jen mi přišla takhle řada trochu natahovaná s pár hluchými místy. Solidních 3,5 z 5 hvězdiček.
Oppenheimer (2023)
Za mě jakožto fanouška Nolanové tvorby celkem zklamání. Ze 180ti minut věnovat 3/4 času politickým dialogům o tom, kdo udal koho, kdo pracuje s kým, nebo kdo předal informace komu, je prostě strašně moc. Vzniká v tom pak hrozný guláš a divák se může po chvíli ztrácet ve jménech, funkcích nebo v tom, kdo vlastně komu velí. A nepřesvědčí mě ani skvělá scéna se samotným odpálením testovací jaderné bomby. Celkově k audiovizuálu nemůžu říct sebemenší výtku. Nolan se prostě vyzná (taky už v tom má mnohaletou praxi). Za mě tady šlo zkrátit celkovou stopáž klidně o třetinu, ubrat úmorných dialogů a přidat více... no děje/akce. Celkově to zakončím větou "Míň mluv, více makej!"
M3GAN (2022)
“Horor” propíchaný skrz na skrz stereotypy a zažitými praktikami. Nic světoborného nebo nového. Nejsilnějším prvkem je každopádně samotná M3gan. Dvě hvězdičky za snahu, ale novodobý Chucky z toho nebude. Škoda…
Úsměv (2022)
Dobrý horor s pár zajímavými momenty, ale bohužel velmi slabým koncem.
Elvis (2022)
Do kina jsem šel s dojmem, že uvidím dalšího Raye či Bohemian Rhapsody. Elvis si dal ale za cíl převyprávět příběh až do samotné smrti zpěváka. Nabírá tak podstatně rychlejší tempo (hlavně co se týče 50. let a počátků). Druhá polovina filmu se mi ale líbila o dost více, protože tempo se postupně začalo zpomalovat a příběh se více ucelil. Trojice Luhrmann, Butler i Hanks odvedli skvělou práci. Jen na tom Hanksovi maska působila jak pěst na oko. Holt Hanks není žádný tlouštík. Bylo by to i na pět hvězd nebýt nepotřebných, až rušivých rapových písní v soundtracku a poněkud chaotického začátku. Král rock'n'rollu si ale tenhle film zasloužil. Pecka!
Pásky z Nagana (2018)
Důkaz, že hokej je opravdu náš národní sport.