Recenze (39)
Banda (2019) (seriál)
Nemá chybu!
Le Mans '66 (2019)
Krásná práce 👍👏👏
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Grozné! O guvně
Aladin (2019)
Náhodou ... Super!
Aquaman (2018)
Mám radši Marvelovky a od aquamana jsem čekal že to bude hrůza a děs, ale ne! Momoa je sympatický borec, Amber kočka jak cyp, která je v záběru snad stejnou dobu jako Aquamaník a i zpracování krásné. Nečekal jsem že se DC podaří vytvořit podmořský svět takto parádně, po Batmanovi s Aflekem už vůbec 👍👏👏
Bohemian Rhapsody (2018)
Brečel jsem jak malý kluk!
Upgrade (2018)
Hustý 👍👌👏😂
Hledá se princezna (2018)
Náhodou SUPER!
Solo: Star Wars Story (2018)
Proč ne sakra ....
Gravitace (2013)
Můj nejoblíbenější film ještě s pár dalšími! Best of the Best!