Recenze (20)
Portréty: Vladimír Morávek, režisér (2005) (TV film)
Přiznám se, že hodnotím spíš portrétovanou osobu. Morávkův portrét by se dal natočit lépe, těch 15 minut je hodně limitujícich.
Bedřich Smetana: Prodaná nevěsta (2024) (divadelní záznam)
Bílý medvěd byl nasnadě, škoda
Všechno, všude, najednou (2022)
Co zas má, ten Verbal? No, pravdu má, s tím odpadem. Jsem dala jednu hvězdičku, abych se neopičila, ale pak jsem nemohla přijít na to, za co by ta jedna hvězda měla jako být. Takže se opičím.
Grand Prix (2022)
Archivní záběr "té" nehody až v závěrečných titulcích považuji za geniální tah.
Korunovace britského krále (2023) (pořad)
Hodnotím přímý přenos. Moderování na Nově by dostalo odpad.
Tři přání pro Popelku (2021)
Tak poprvé jsem viděla Popelku, co tahala šaty z žaludů a vzala si Abú Kíra
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizoda)
Je mi fuk kdo je vrah, dodívat se na to nedá. Zločin na divácích
Chůze lesem (2022) (TV film)
Karla Schwarzenberga mám ráda, vážím si ho, na dokument jsem se těšila. Ale tohle byl zbytečný počin, trapný slepenec, ani pokus (zamýšlený?) o absurdní humor (káva) jsem neocenila. Všude se motající režisérčino dítě mi lezlo na nervy, přišlo mi to neprofesionální. Otázky nepříliš originální, znamé už z jiných interview s knížetem. Ten mi chvílemi připadal, že také neví, co s tím.
Svatba na první pohled Austrálie (2015) (pořad)
První řada asi nejslušněji udělaná reality ze všech Svateb vůbec, držela se tématu, měla spád, nepřehrávala. Pouze 6 epizod bohatě stačilo, 3 hvězdy. Další řady sešup až k naprosté nekoukatelnosti.
Léto v Kreuzbergu (2020)
Měnit originální názvy filmů by mělo být postižitelné. Ještěže mi docvaklo, že je to Kokon, který jsem chtěla vidět. Citlivě pojatý film o dívčím dospívání, připomnělo mi to filmy typu Malé letní blues.