Poslední recenze (28)
Snídaňový klub (1985)
Zajímavý film, skvělý soundtrack a překrásná Ally Sheedy, tu mohu vždy a všude. ;-)
Fallout (2024) (seriál)
Viděl jsem pár postapo filmů. Četl jsem mnoho postapo knih, patří mezi mé nejoblíbenější. Fallout jsem sice nehrál, ale moc dobře si jej koncem devadesátek pamatuju, protože to hráli všichni okolo. Dokonce jsem si doteď myslel, že vyšly jen dva díly... :-) Ale sorry jako, tohle mne neoslovilo, naopak jsem si u prvního dílu říkal pořád WTF a druhému dílu šanci dát nehodlám.
Hrozba smrti (2024)
Měl jsem dojem, že se Jake snaží všem dokázat, jaký je to parchant, jak se v minulosti hrozně choval a podobně, ale jeho chování nyní tomu vůbec neodpovídá. Naopak působí jako slušňák a dobrý člověk, co si klidně sám zašije ránu po noži, aniž by hnul brvou anebo tomu agresorovi zlomil aspoň pár kostí. A McGregor? Šílenec, blázen, magor, co se furt pitomě usmívá a životem tak nějak volně proplouvá, aniž by měl strach třeba z policie nebo trestu za své násilnické chování. Neuvěřitelné a trochu dementní. Viděl jsem i původní Road House z osmdesátek, ten se mi taky moc nepozdával. Rozhodně jej nepovažuju za kultovní...