Recenze (1 376)
Dokonalý smysl (2011)
Ani jsem netušil oč jde a šel jsem do toho. Opáčko "Smrtící epidemie", "28 dní poté", "Světové války Z" jsem měl za sebou, tak něco dalšího ze subžánru jsem trochu čekal. A ono je to místo očekávaného thrilleru je to víc "art", čistokrevné romantické komorní drama okořeněné neobvyklou virovou apokalypsou. Nějak jsem nepobral důvod, proč hlavní postava je epidemioložka, když její profesí není vůbec využita a mohla být úplně kýmkoli. Každopádně se na Evičku dobře kouká a ne jen jak dobře hraje. Tvůrci toho chtěli vyjádřit zřejmě mnohem více, ale na by byl potřeba větší prostor. Celkově dobrý dojem, pokud se kousnete a vydržíte až do konce, sic je to film jen na jedno podívání. 65% (viděl jsem: 1x cz)
Dokonalý trik (2006)
Hodně náročný mysteriózní kouzelnický thriller o soupeření dvou kouzelníků. Náročné na sledování a všímavost diváka. Změnu časových os jistě postřehnete, ale především komplikovaná kombinovanost děje diváka stále překvapuje a oklamává. Je to film, který poprvé diváka až znejistí svou překombinovaností a vyzývá k dalšímu shlédnutí. 90% (viděl jsem: 4x)
Doktor Hollywood (1991)
Milá a vtipná romantická komedie. Skvělý part pro sympaťáka Michaela J. Foxe v éře jeho největší slávy. (viděl jsem: rozhodně více než pětkrát a pustím si rád dodnes)
Doktor Martin (2015) (seriál)
Originální zahraniční verzi seriálu neznám. Zatím jsem viděl jen úvodní "dvojdíl" české verze. Nejspíš se ještě na nějaký díl podívám, ale popravdě mne průhledně pomalý příběh o napravovaném "pražákovi" moc nezajímá...
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Velmi, velmi dobrá atmosféra. Na můj vkus až moc paranormálně psychologické. A taky dost dlouhé. Slabší 4* (viděl jsem: 1x cz)
Doktor Strange (2016)
Vizuálně lahodný film, hravý jako kaleidoskop. Efektní jako Počátek na třetí. Ale jen vizuálem. Dějově mne to nějak nevtáhlo. Lepší průměr.
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Pokud nemáte večer lepší zábavu a ze seriálů typu Ordinace nedostáváte hned kopřivku či průjem, není co řešit a zaplácněte si večer klidně tímto kouskem. Dostanete drama i (rádoby) vtipné scény. Pár kvalitních herců, co se snaží dát seriálu sledovatelnou úroveň, následně střídají komické figurky, jejichž představitelé buď hrát neumějí nebo už scénáristka jim napsala tak pitomé postavy a dialogy.
Domácí péče (2015)
Příběh o obětavé ženě jenž je zabalen do smutného kabátku. Sympaticky zahrané hlavní role. 70% (viděl jsem: 1x - tv)
Domek z karet - 1. kapitola (2013) (epizoda)
První díl v českém znění. Na to cz znění "nového" Kevina jsem si musel trochu zvyknout... (Nejspíš se podívám na další díly v původním znění s titulky.) Tohle nejvyšší politikaření, kdy každému jde v podstatě o koryto, mi jde trochu proti srsti. Zahrané je to fajnově, na další díly se podívám. Jeliož hodnotím tento díl teprve jako druhý, dávám jen tři hvězdy, aby to tady nebylo zase zaspamované saméma pětihvězdama...
Domina (2010) (TV film)
Solidní kriminálka. (viděl jsem: 2x)