Poslední recenze (33)
Fargo (1996)
Film jsem viděl už dávno, až když ho dávali včera v TV, jsem si vzpomněl, že jsem ho tu ještě nehodnotil. Je to vlastně první film Coenů, který jsem viděl a hned od té doby je mám v oblibě. Líbí se mi jak v těch jejich filmech dokážou poskládat pestrou mozaiku různých přiblblíků, polodementů a zoufalců a jak z toho vytvoří skoro nepřetržitý sled gagů, hlášek, překvapivých situací a zvratů. Fargo je přesně takové a zasazení děje do zasněženého zimního období to ještě skvěle doplňuje. Jen mi tu trochu vadí ten nedotažený závěr.
Cizinec ve vlaku (2018)
Je to hodně kostrbaté a při tom tak složitě konstruované, že uvěřitelnost a logika jsou na nule. Scénář se vůbec neobtěžuje cokoli vysvětlovat, takže se musíte spokojit s tím, že některé věci tak prostě jsou a neřešit to. Nevíme proč toho chlápka vlastně vyhodili z práce, kromě obecných blábolů. že už té firmě nemá co dát. Za to víme, že vlastně doma skoro žere kořínky a mají dvě hypotéky a kluka před universitou, ale stará si jezdí v BMW X3. Třeba je to v USA auto pro socky. Některé postavy ví věci, které by normálně vědět neměly, ale jak se je dozvěděly, je přece jedno. V přeplněném vlaku se konkrétní člověk těžko hledá, to je jasné, ale když se to hodí, tak ho najde hned na vedlejším sedadle. Fakt kravina. Úplně se na to hodí: "Takovou práci to dalo a při tom taková blbost".
Narušitel (2019)
Mladý cucák, který se narodil až 11 let po Listopadu '89 natočil film na téma, o kterém vůbec nic neví. To nemohlo jinak dopadnout. Dlouho nevídaná slátanina, plná nesmyslů a vyložených krávovin. Přesto, anebo právě proto, že ta doba nebyla moc veselá, se některé věci takhle prostě stát nemohly. Tudíž předkládat film o tom, že to takhle tenkrát bylo i těm, kdo to pamatují, je vyloženě zvěrstvo.