Recenze (107)
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
Konečně jsem dokoukal i druhou sérii, a dle mého soudu se jedná o stejně mimořádnou detektivku jakou byla série první. Ty charaktery, mňam… A Vince Vaughn se může beze studu posadit na jednu lavičku s De Nirem a Al Pacinem.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Boží, děkuju. Scéna na hřbitově TOP 🙂
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Typicky Macourkovsky překombinovaná veselá hříčka stojící na geniální herecké partě 70. let
Ratatouille (2007)
Pustil jsem si to po pár letech s dětmi, abych zjistil, že tohle je fakt asi nejlepší animák od Pixaru.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Kanče, Huba Tajnej... jsem z Krkonoš, takže míň než pět dát nemůžu
Krabat: Čarodějův učeň (2008)
Stejně jako mnozí jiní zde přítomní považuji nesmrtelnou animovanou legendu Karla Zemana za nedostižnou, ale dle mého názoru Němci vzali látku sakra zodpovědně, s velkou pokorou a já je nemohu nepochválit. Atmosféra je, i díky zdařilé výpravě výborná a stejně tak neokoukaní herci. Moc dobré...
Whiskey zloděj (2017)
Svěží, kriminálněakční závan z velmi blízkého a velmi povědomého východu. Neokoukané a dobře hrající tváře, námět napsaný životem, výborná hudba. Za mě Antal válí, jak za času Revizorů...
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Jedna z adaptací, u které je jakékoli hledání chyb, prestože tu jsou, dle mého názoru zbytečným hnidopišstvím, protože TU atmosféru, to sžití s postavami a ten strach o ně, to vše se Bočanovi podařilo skvěle. Široko samozřejmě nejvíc!
Příběh Beastie Boys (2020)
Ježiš, to bylo boží. Pobavilo, donutilo premýšlet, dojalo...
King Skate (2018)
Nádhera. Skvělá pocta Českým SK8 legendám