Recenze (30)
Howlův kráčející hrad (2004)
Opravdu hloupy film, nemuzu si pomoci. Po Princezne Monooke druhy film, ktery jsem z tohoto zanru vyzkousel a i u tohoto filmu se proklinam, ze jsem se rozhodl ho dokoukat. Opravdu to nema ani hlavu, ani patu.
Návštěvníci (1993)
Už dlouho se mi nestalo, že bych vypnul film po úvodní třicetiminutovce. Dřive se mi možná tenhle styl humoru líbil, ale už jsem z toho asi vyrostl a dnes mě to připadá mimořádně trapné. První film, kterému uděluji jednu hvězdičku :)
Jumanji (1995)
U tohohle filmu jsem se vždycky dost bavil, ale už dlouho jsme ho neviděl, takže to v nejbližší době napravím a možná své hodnocení ještě pozměním.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Fantasy mam sice rád, ale tak jako u tohohle filmu jsem se uz u zadnyho dlouho nenudil.
Armageddon (1998)
Celkem zábavný, ale dost kýčovitý americký velkofilm. Hodnotím někde kolem 70 %, kvůli moc krásné hudbě se však přikloním ke čtyřem hvězdám.
Spider-Man (2002)
Velice pěkný akční film, sympatičtí hlavní hrdinové, ale abych mohl udělit pět hvězdiček, musel by mít něco unikátního a to asi nemá.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Star Wars miluji, ale pět hvězd prostě dát nemůžu, slabé dialogy a časté nelogičnosti totiž celkový dojem kazí.
Příběh rytíře (2001)
Dřive jsem se na tento film koukal poměrně často, dnes jsem ho viděl opět, ale po několika letech a nemůžu si pomoct, ale působí na mě moc kýčovitým dojmem, takže 3 hvězdy, i když asi lepší 3 hvězdy.
Co takhle svatba, princi? (1986) (TV film)
Moje oblíbená pohádka z dětství, resp. oblíbená pohádka mojí mámy, která do mě pořád dokola hustila písničky z této pohádky a ještě dnes si tento soundtrack občas poslechu :-p. Kromě písniček bych však také ocenil Nárožného a Bohdalovou, jsou tu prostě vtipní :).
Demolition Man (1993)
Film s opravdu jednoduchou zápletkou, ale vždy se u něj bavím. Takže za čtyři :).