Poslední recenze (89)
Sestry z kouřové sauny (2023)
To je tak kdyz se clovek tesi a mysli si ze se mu to bude libit...no nelibilo...kdyz by mel clovek vymyslet z fleku traumata kteryma zensky prochazej tak by vymyslel asi presne tyhle. Zpusob podani spolu s rymickou z toho pak navzdory stopazi udelalo zazitek temer na umreni.
Chinaski: Každej ví kulový (2021)
Dve (v zasade) mluvici hlavy. Kapelu mam rad ale presto kolem nich nic cilene nesleduju. Presto jsem se dozvedel malo zajimavych a noych veci. Aspon teda vim proc jsou nektery cedecka tak zoufaly. Filmove nuda k uzoufani.
S tebou nikdy (2023)
Neni to zrovna zanr ktery bych vyhledaval. Vlastne se mu spis vyhybam aniz by mi sam o sobe vadil. Asi na to proste jen nemuzu koukat pravidelne ale jednou za cas..proc ne a klidne i rad. A tady se mi to libilo. Vetsina filmu je navic tak mila a zabavna ze si to rad nekdy pustim znova. Jasne jak to to zvazni tak to jde dolu ale to tak je obecne a asi se tomu tezko brani. Takze jediny u ceho jsem vylozene zdvihal oboci byla opera. Ani king kong ve vlastnich filmech podle me neni v zaberech tak casto jako tahle budova. Jestli si to dam priste jako drinking game tak se bojim abych nedopad jako ta slecna ve filmu. Koala rulez :)