Poslední recenze (248)
Meg 2: Příkop (2023)
Je to béčko, je to kravina, ale je to skvělý!
Jan Žižka (2022)
Rádoby hustá šedivá slátanina s nepřehlednou akcí a nechutnými detaily, jinak nuda, byť místy směšná. Jednu hvězdu za to, že jsem se párkrát upřímně zasmál.
Buffy, zabíječka upírů (1992)
Strašný scénář, debilní dialogy, retardovaná režie, katastrofální kamera, hrozné herecké výkony, hnusná „hudba“, nulová návaznost, choromyslné choreografie soubojů, mamrdské masky, pitomý překlad, dementní dabing...! Skvěle jsem se bavil!