Poslední recenze (13)
Papežův vymítač (2023)
Russell Crowe příjemně překvapil, i když pro některé filmové nadšence zklamání, já se příjemně bavil i když to s exorcismem nemá nic moc společného ale každého věc. 7/10
The Old Way (2023)
Přijemný western, který jsem si pustil jen kvůli účasti Nicolase Cage. Příběh není nějak záživný a dalo se už od začátku čekat co nastane a o čem tento film bude. Westerny moc nesleduji, ale tento mě jaksi i bavil a dokoukal ho až do konce. 6/10
Clarksonova farma (2021) (seriál)
Tento seriál sedí do mého oboru, a extrémně mě baví jak Clarkson nic neumí, ale umí to podat vtipně a vesele. Pořídit si farmu, ale nic o tom nevědět chce mít pořádný koule a to Jeremy má. Já se bavil celé dvě série a doporučuji na tento skvost kouknout. 10/10