Recenze (71)
Vlajka smrti (2022) (seriál)
Příjemné překvapení né až zase tak vtipné ale nenudil jsem se 🙂
Lovci duchů (2005) (seriál)
Do šesté série to celkem ušlo pak to začne být pořád dokola válka Andělů,peklo,vrácení se pořád těch samých postav...poslední série jsem opravdu cedil přes zuby tak jako poslední stři série walking dead jako celek takové lepší tři hvězdy 🍌🙂
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Nejslabší díl 😏
Maska (1995) (seriál)
Moc dobré lepší než ty dnešní hovínka 😃😃😃🤪😏🫶👌
Johnny Bravo (1997) (seriál)
Top! Ohhhyeh 🤪😃😃👌
Cow and Chicken (1997) (seriál)
Top moje děcká léta krásné vzpomínky cartoon už jsem starý 🫶🫶🙂👌😃😃😃😏🤪
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
Dá se ale kouzlo už se dávno vytratilo za mě pořád nejlepší díl 12 úkolů pro Axterixe 😃👌🙂🫶
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Výborné 🙂😃😃👌
Barbie (2023)
Strašná infantilní píčovina!!!Nechápu ten humbuk kolem??🤪😃😃😃😃😏😏😏👌👌👌👌
Princ Mamánek (2022)
Totální odpoad!!!