Poslední recenze (10)
Tyranosaurus: Zhouba Aztéků (2007)
Já myslím, že na studentský film dobrý :D Kluci měli rozpočet jen co dostali kapesné (všechny peníze padly na nákup digitálního T-rexe) a museli stihnout termín odevzdání ročníkové práce :)
610 metrů nad zemí (2022)
Noo, pěkné pokoukání. Občas mi z té výšky mrazilo i doma v obýváku. Škoda těch několika nesmyslných scénáristických berliček. Jinak to určitě stálo ze to.
Napoleon (2023)
Tak na tento film jsem se hodně těšil. Jednak je mi blízké téma a jednak Ridley Scott. Jak bývám k filmům nekritický a moje hodnocení bývá přívětivější než většiny, tady jsem byl celkem zklamaný. Čekal jsem nějaké vojensko-historické drama. Ale byla to spíš romance a sladký plky. Film se měl jmenovat "Milostný život a pletky Napoleona a Josefíny". Pak bych toho tolik nečekal a nebyl tak zklamaný. Slavkov - jedna scéna a dost nepřesně (podle scény snad někde v Krkonoších), Waterloo - jedna delší scéna. Francouzská revoluce - jeden výstřel z děl. A to film tak slibně začínal obléháním Toulonu, když pod ním zastřelili koně. I ten jeho vzestup byl vykreslen tak nějak rychle a překotně. No nic, počkám na nesestříhanou verzi. Třeba tam těch válečných scén a všeho bude trochu víc. Jinak ten film jako není špatný. On je vynikající. Scenérie, kostýmy, výprava, to vše je opravdu dokonalé. Ale prostě moje očekávání asi bylo o dost větší. Se skřípěním zubů, protože se mi líbí téma, dávám 4 hvězdy. Přeci jen průměr to není. Je lepší.