Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Červený trpaslík (1988)
Podfukáři (2004)
Ztraceni (2004)
Black Books (2000)
Futurama (1999)
Odpočívej v pokoji (2001)
Zaklínač (2002)
Shameless (2004)
Prvních 5 dílů velice dobrých. Dodívám se na sérii a uvidíme.