Recenze (363)
Salad Fingers (2004) (seriál)
Creepy as fuck! Přesto to má určité kouzlo, které mě nutilo se dodívat na všechny díly.
Jonathan Strange & Mr. Norrell (2015) (seriál)
Zase jeden ze seriálů, který musíte dokoukat na jeden zátah.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Naprosto parádní kulervoucí zábava. Každá scéna je zábavná. Matthew Vaughn je jeden z nejtalentovanějších a nejlepších režisérů. Pro mě osobně je to nejlepší film posledních řekněme pěti let.
Reportérka (2015) (seriál)
On to zase tak blbý seriál není, na české poměry určitě ne. :)
Hvězdy nám nepřály (2014)
Ono je to těžké, mně se ten film i docela líbil, což je překvapení vzhledem k odporu, se kterým jsem k němu přistupoval - další film o rakovině. Hlavní dvojice je sympatická, což se snad ještě větší překvapení. Osobně jsem rád, že je film hitem, hlavně mezi mladšími generacemi, jasně je to dojírna slz jak prase, jasně, je to hodně prvoplánove, jasně, že jsou tam některé scény, kdy mi husí kůže trapností naskakovala snad i na očích, ale i tak. Je fajn vidět, že mlaďochy dokáže zaujmout i něco jiného než upíři a podobně. Každopádně, na poli srdceryvných ždímáren si to oproti například Neklidu zase tak dobře nevede, ten mi přišel daleko civilnější. Nevím, jak to udělat s hvězdičkama, je to přesně tak na hraně *** a ****, ale vzhledem k faktu, že má film docela vysoké hodnocení a fanoušky si evidentně najde, tak mu dám ***. Každopádně v žádném případě neurazí.
Interande (2012)
Dobrá blbost, takhle zabít dvě hodiny čistýho času. :D
Ricardovy recepty (2008) (pořad)
Děláte si p*del?! Jak tohle vůbec může být v televizi? Vrcholná kuchařina vážně tkví v tom, že vezmu mrkev, bramboru a narvu to do housky? No ty vole. A ty jeho kecy o rodině, to mu nikdo nemůže žrát. :) Ble, fuj.
Tahle země není pro starý (2007)
Něco mi prostě nesedí. Jasně, je to výborný film, herci (Bardem) úžasní, určitě by si zasloužil vyšší hodnocení, ale já prostě nemůžu. Mám rád, a to hodně, předlohu, bohužel mi filmová adaptace nesedla, ani vlastně nevím proč, je to zvláštní.
Show! (2013)
Ty kráso, já to nevydržel do konce. Je to zrudný. Dokument je to výbornej, ale prostě... Zvolím zlatou střední cestu a dám za tři.
Český žurnál - Obnažený národ (2014) (epizoda)
To vážně nosíte všichni ponožky do sandálů?