Recenze (363)
Legendy z Dogtownu (2005)
Skoro jako hudební videoklip. Bohužel mě nijak zvlášť neoslovil.
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Adkins je frajer. White mě neuvěřitelně iritoval.
Zelený sršeň (2011)
Srovnání s Kick-Ass je rouhání. The Green Hornet zkrátka není ani příliš vtipný, ani zábavný. Každopádně Waltz a Rogen patří k tomu lepšímu.
Machete (2010)
Klidně to mohlo být ještě o chloupek béčkovější.
Piráti na vlnách (2009)
Přesně na hraně mezi 4 a 5.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Naprosto super! Nápadité, vtipné a hlavně snad nejvíc komiksové, co jsme od Sin City měli možnost vidět.
10 000 př. n. l. (2008)
Tak takhle ne! Beru, že nápad splácat dohromady několik historických etap je lákavé, ale dá se to udělat i lepším způsobem než jak nám to předvedl Roland Emmerich.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
První polovina je 5ti hvězdičková a megavtipná, druhá slabší.
MacGyver (1985) (seriál)
Macgyvera jsem jako malej neměl možnost sledovat. Ale teď po těch letech je to pecka!
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Nezbývá mi než bohužel souhlasit s golfistou a Civalem. Jako samostatný film 4*, jako pokračování série 3*.