Poslední recenze (6)
Metoda Markovič: Hojer - Rodinná záležitost (2024) (epizoda)
Za mě nuda. Opakující se motivy, zbytečné předěly. Docela váhám zda s minisérií vůbec pokračovat dál...
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Všechny dvě hvězdičky co jsem nedal, jdou na vrub tomu alpinskemu vrásnění co má LdC mezi a nad obočím... ...a taky jeho neherectví...
Vojna a mír III: Rok 1812 (1967)
Za mě za 5, už jenom protože se už nikdy nic tak autenticky masového nenatočí. A k tomu to je ještě dokonale filmařsky zpracované.