Recenze (61)
Hodný dinosaurus (2015)
Oslava slabosti a průměrnosti v podání nesnesitelně opožděného sauropoda s nejhůře obsazeným triceratopsem v historii českého dabingu. Dceři (6) se to líbilo.
Ant-Man (2015)
Peña je císař.
Nepřítel (2013)
Přiznám se, že jsem pointu filmu zprvu nepochopil a mé nepochopení vyústilo ve zlost na scénář a absurdní reakce postav. Chyba.
Jméno (2012)
Výborně zahraná teledivadelní hra, jejíž scénář postupem času až příliš okatě vyvolává prvoplánové konflikty.
Nespoutaný Django (2012)
Když se na Djanga podíváte odzadu, je to film o supernegrovi co vystřílí 150 bílejch a radši se za to sám uvrhne do otroctví.
Kameňák (2003)
Symbolická hvězda za výtvor v podstatě nového žánru.
Do morku kosti (2010)
Hvězda navíc za vynikající Jennifer Lawrence, jinak v podstatě krátká story o tvrdosti a řeholi rednecků amerického středozápadu.
Jian yu (2010)
Co se z počátku jeví jako strojová čínská produkce začne po chvíli nabývat výrazných kvalit. Skvělé akční scény s přijatelnou porcí rope efektů, do konce gradující příběh a ninja eunuch = 4.5*
Piraňa 3D (2010)
Alfa horror na téma piraňa. Neexistující (minimální) story nahrazuje trio Krev, Kozy a Prdele a v jeho duchu proplavete filmem jak ranní průjem. Dobře zaplacené efekty, dobré kamery, výtečné mošny. 5* za tu nejlepší piraňu ve filmu ever. + GIANNA MICHAELS !!!
Vynález (2004)
Akční film pro vědce.