Poslední recenze (11)
Není čas zemřít (2021)
Se Skyfall a Goldeney asi nejlepší Bondovka - vlastně naprosto nejlepší spy movie. A to píšu jako fanda Pierce Brosnana. Daniel Craig si mě ale navzdory původní animozitě v roli v těhle dvou filmech naprosto získal.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Cruise i v 60 válí a člověk mu to pořád věří - asi proto, že to všechno fakt dělá. Film je perfektní žánrovka, vtipná, dramatická, přehledně a poctivě natočená. Pro mě jsou narozdíl od mnohých dalších předchozí filmy Fallout a Rogue Nation možná o fous lepší. Nevím, jestli je to tím, že tady je poprvé zápletka takhle jasně rozpůlená do dvou filmů, ale něco mi tam chybí na pět hvězd. Jinak ale pecka!!!
Oppenheimer (2023)
Je to skvělý, silný, perfektně načasovaný, filmařsky zase 100%, ale chybí tam to magický za pět hvězd. Možná za to může délka a pocit, že film má dva až tři konce. Vlastně nevím, co jiného vytknout, jen Inception, Interstellar, Dark knight jsou prostě víc...nicméně klobouček.