Recenze (65)
Chirurgové (2005) (seriál)
Nemůžu, nemůžu, nemůžu se dívat na ty jejich útrpný xichty a debilní monology!
Tobruk (2008)
Sbírka klišé o válce... hvězdička za snahu a cestu do pouště.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Strašné, strašné, strašné. Zabité tři hodiny času, které jsem mohla věnovat něčemu zábavnějšímu - třeba úklidu ,o/
Hranice života (2005)
V tomto filmu je vše, co mám ráda: psychiatricky vyšinutí lidé, umění, Brooklynský most... a do toho Ryan Gosling, který nejen že je moc hezký, ale podává úžasné herecké výkony. Spousta lidí ten film nepochopí a pokud ano, vysvětlení se dost liší. Nicméně podle mého názoru je to jeden z nejlepších filmů všech dob a překvapuje mě, že ho nikdo nezná,o)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Jeden z mála filmů, ve kterém ze sebe Jim Carrey nedělá idiota. Výborně obsazený film s Kate Winslet a Kirnsten Dunst a poněkud mrňavým Eliah Woodem,o) Retrospektiva tomu ještě přidává na dramatičnosti a nemohu se rozhodnout, která dějová linie se mi líbí nejvíc. Bezkonkurenčně 5 kvězdiček.