Recenze (34)
Princ Mamánek (2022)
Sebestředný výlev Budaře. Nuda, nic, nuda.
Nemocnice New Amsterdam (2018) (seriál)
Už jsem na Netflixu viděl hodně seriálů, ale tenhle je bezkonkurenčně nejlepší. Dokonalé.
Wonder Woman 1984 (2020)
Trochu víc pohádka, než první díl, ale tu masivní kritiku poněkud nechápu.
Jako v bavlnce (2020)
No, první hodina a půl super. Zbytek opravdu mimo.
Zrodila se hvězda (2018)
Nepatřím mezi cílovou skupinu, ale chytlo na začátku a nepustilo až do konce. A té písně se asi jen tak nezbavím.
Gentleman Jack (2019) (seriál)
Svižné, pohlcujicí, vtipné.
Luther (2010) (seriál)
Britové kriminálky prostě umí...
Parazit (2019)
Vzor pro filmovou tvorbu 21. století.
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Čtyři odtrpené díly a už to fakt nedám. Nechápu vysoké hodnocení. Neskutečná nuda... Zlaté Ostré předměty.
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Až na některé scény ve stylu ramba hodně zajímavé. Vtáhne pomalu, ale nepustí. Nutné vidět obě série najednou - první sérií uzavřena jen jedna linka příběhu.