Poslední recenze (65)
Zdání klame (2023)
Samozřejmě, je to celkově hnus, kamera je neúmyslně neostrá, filmové svícení neexistující, herecké výkony toporné, střih tragický, zvuk takový, že dialogy leckdy nejsou slyšet... Nicméně oproti ostatním výpotkům Pavla Dorotky jde o veliký, opravdu veliký skok kupředu. Tohle alespoň částečně připomíná příběh, který, kdyby tvůrci uměli hrát, svítit, snímat zvuk, stříhat a dalších milion činností spojených s filmovou tvorbou, mohlo být zajímavým dílkem.
Hon (2012)
Skvělý film, bohužel až příliš reálný. Jak málo stačí, aby jedna malá mrcha (ono to může být klidně i velká zhrzená mrcha) zničila jednomu poctivému chlapovi život...
Liga mužské moudrosti (2021) (seriál)
Velké zklamání. Ta nekorektnost (a kolikrát to není ani taková ta příjemná nekorektnost, nýbrž normální zlé vidláctví) je tu tlačena tak moc na sílu a předvídatelně, že to ani není vtipné. S Mostem či Skoro na mizině se to nedá srovnávat ani trochu, tohle je křeč.