Recenze (59)
Loudilové (2009)
Taky priemer medzi comedy, zopar hlasok je tam fakt dobrych ...a hlavne tie zenske,no radost pozerat
Skrytá identita (2006)
Ja proste mozem filmy s toutu tematikou + dobry herci a spracovanie.No co viacej si priat.Odporucam
Ctihodný občan (2009)
Jeden z katagorie lepsich filmov.Zaujimavy dej,napatie,obsadenie.Proste treba vidiet...bez toho aby vam niekto povedal ako to skonci!
Piráti na vlnách (2009)
Celkom prijemne pozeranie.Nebolo to ani prehnane komedialne ani prehnane vazne.Proste taka pohodovka nevtierava.Obsadenie hercov tiez uspokojive :-)
Strážci - Watchmen (2009)
No tak nato ze to malo skoro tri hodiny,mozem povedat ze ma to celkom bavilo a nenudilo.cakal som ze to bude dalsia komiksova sracka,same sci-fi a fantasy avsak nebolo to tak.celkom pozeratelne.
Zombieland (2009)
Konecne hororova komedia ktora sa da pozerat,zasmiat sa a obcas zlaknut(fakt len obcas).uvod je celkom dobre spracovany :-) zombies su hladny a krvilacny.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Nebolo to zle...ale...v niektorych momentoch to bolo doslova prehnane,divne umele,hlavne pri konci kde som sa pomali zacinal chytat za hlavu ze cooo?!
Paranormal Activity (2007)
Paranormalny mi tam bol hlavne ten dom.Naco, a odkial, je len dvom ludom taky velky dom.Uz len z toho by som sa bal...No ale spat,na Blair to nema ako tu uz bolo spominane a az na par scen ked som sa dokonca lakol som inak pokojne pozeral bez vacsieho napatia.
Pařba ve Vegas (2009)
Najlepsia komedia za poslednu dobu
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Komu ide len a bitky,svaly,namakanych borcov by si nemal nechat ujst tento film.ale...co sa tyka dejovej linie,scenaru a vsetkeho ostatneho - NULA bodov