Poslední recenze (15)
Loki - Věda/Fikce (2023) (epizoda)
Podle mě zatím neslabší díl, to ale neznamená, že se mi nelíbil. To jak hledá ostatní, mi přišlo trochu nudné, ale prý to bylo potřeba. Myslel jsem si, že tam bude i Reanslayerová když už, i tak to bez ní dává smysl. Jen bych chtěl vidět, jestli se tam objeví Kang nebo zrádce Minutka. Co se týče grafického zpracování, líbilo se mi moc to špagetování, až jsem na ně dostal chuť. :)
Pět nocí u Freddyho (2023)
No tak nevím konec byl lehce slabší, ale i když to bylo od 12, tak se přiznávám, že mě to občas vylekalo. FNAFka moc nehraju, ale neváhal jsem na to zajít a jsem celkem nadšený. Byly tam vtipné chvilky, Vanessa hraje skvěle tajnůstkářku, Abby taky parádní rošťák a Mike super hlídač lomeno bratr lomeno rváč. Spoilery!!!: Zajímavé bylo, že animatronici na druhé shledání působí přátelsky, a taky, jak byli poraženi pouhými obrázky. Docela originální, ale přeci jen trochu moc snadné. Ten podtitulkáč s baloonboyem mě pobavil, ale na pokračování to zatím nevypadá. Podle mě si ten film zaslouží větší rating a já sám usuzuju, že 4 hvězdy budou to pravé hodnocení.
Loki - 1893 (2023) (epizoda)
Zajímá mě, po tomto díle, jestli nebezpečnější bude Kang nebo Minutka, potom co skoro zaútočila na varianta (variantu, neznám rod u tohoto slova) svého stvořitele.