Oblíbené filmy (9)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Jestliže miluju svobodu, miluju tenhle film, tenhle film totiž svoboda je.
Vlasy (1979)
Mluví a zpívají mi z duše, hlavně na konci.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Miluju první tři, a furt nevím, jestli je lepší 1. nebo 3., ale je to vlastně jedno, i když trojka je asi vítěz. Kdo jiný může hrát jeho tátu, než SIR SEAN CONNERY sakra.
Jim a Andy: Život po životě (2017)
Chlapectví (2014)
Na pokraji slávy (2000)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Člověk se po dokoukání cítí jakože fakt nasycen, nevím jestli je potřeba něco dodávat.
Baraka - Odysea země (1992)
Celokulturní epitom. Pocta. Rozdíly a tradice. Lidské artefakty. Nevyjadřuje se, jen tak jakoby ukazuje ten základ z toho, co tady lidi na té planetě vlastně tvoří. Portrétní záběry úchvatné. Netlačí se tady moc na pilu. Sem tam se ukáže moderní člověk pochodující v mravenčím průvodu uprostřed města, sem tam neúcta ke zvířatům, sem tam chudoba a bída. Ale celé vlastně krásné, používající kontrasty a dostávající člověka do takové klidné, pokorné zóny.