Recenze (12)
Saltburn (2023)
Neoriginálny film s nesympatickými hercami, nasilu pridané nechutné scény, ktoré v podstate nemajú logiku.
Pinocchio (2022)
Deti sa najviac tešili ako sa na konci premení na naozajstného chlapca. Boli sklamané.
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Menej temné a menej dospeláckejšie ako pôvodný Ghostbusters. Ktovie či by tento film vôbec vznikol nebiť veľkej popularite Stranger Things. "Who you gonna call?" najlepší joke.
Duna (2021)
Tento trend rozdeľovať knihu na viac častí mi už začína vadiť (Harry Potter, To, Hobbit). Napriek takmer 3 hodinám tomu chýba záver, vyvrcholenie a hlavne keď druhá polovina filmu ešte nie je potvrdená. Ale filmarina dobrá.
Trpaslíci (2014) (pořad)
tie pesničky majú strašné pomalé a depresívne
Marie Antoinetta (2006)
Super hudba, kamera, herci, ale príbeh si treba doštudovať na wikipedii.
Strom přání (2020)
Animácia slabšia, ale zabavili sa deti aj dospelí. Pripomenulo Nekonečný príbeh.
Chalífát (2020) (seriál)
Téma je silná, ale spracovanie seriálu po filmárskej stránke vôbec neoslnilo. Vadila mi kamera, strih, ploché postavy a ich správanie. Keby to má viacej častí tak to ani nedopozerám.
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
I got the feeling..it is Sigur Rós!!
Vyproštění (2020)
"Hrdina" pre záchranu jedného vyzabíja polovicu bangládešskych polícajtov a vojakov, ktorý sú nevinný, len plnia rozkaz skorumpovaného vedenia. Či pri tomto filme som mal mozog odložiť na poličku ?