Oblíbené filmy (10)
Leon (1994)
Čistá duše (2001)
Předčítač (2008)
Holka jako já - příběh Gwen Araujo (2006)
Život je takový, jaký si ho uděláme“.Aj napriek tomu, že už od prvej minúty filmu vieme ako sa to skončí, ma film držal celú dobu v napätí. Je to jednoznačne útok na city. Neviem, či je to tou témou, ale film ma skutočne dojal. Pri zrovnaní s filmom Boys Don't Cry na mňa Girl Like Me zapôsobil viacej (teda okrem Hilary Swank, tá bola neprekonateľná)
Americká krása (1999)
Donnie Darko (2001)
Záver filmu za (*****). Králik a šmoulové tiež za (*****)
Pan Nikdo (2009)
Mám udeliť štyri alebo päť hviezd ? Dovoľujem si udeliť päť za pre mňa dokonale vyobrazený vzťah Nema s Annou a s Elizou. Pri týchto scénach mi mrzol dych. Hudba filmu ma taktiež ťahá k udeleniu päť.