Poslední recenze (199)
Sitting Target (1972)
Nuž teda..ja som žiadnu drsnú, nekorektnú, atmosferickú anglickú gangsterku nedostal ako tu viacerí sľubovali. A tak som sa tešil. Namiesto toho som dostal pomerne zmätočný príbeh o dvoch dementoch a ich improvizovanému úteku z väzenia. Veľa potulovania okolo, málo akcie a dosť veľa nudy. Hoc to ťahali Reed a McShane tak vo výsledku slabota.
Hrozba smrti (2024)
Pohodový letný oddychový film, ktorý 2/3 stopáže celkom s prehľadom doručí feel good atmosféru. Gyllenhall je spoľahlivý ako vždy, McGregor not great not terrible. Čo mu podráža nohy je posledná pol hodina, ktorá pôsobí ako po lobotómii, niektoré nelogické - nedotiahnuté motívy a zbytočné a lacné CGI efekty. Trošku precíznejšej scenáristky a mohlo to byť trvácnejšie. Takto je to príjemná, ale stále len jednohubka.
Duna: Část druhá (2024)
Len o neveľký chlp lepšie ako prvý diel. Dej sa o čosi viac posunie, je to trošku dynamickejšie, ale stále mi to bolo v zásade jedno kto s kým a prečo. Postavy sú nedostupné, ich motivácie nie sú dostatočne jasné, nevedel som sa na nikoho napojiť a nikto nebol tak zaujímavý, aby som mu fandil. Síce veľkolepé, ale emočne vyprahnuté a odkrvené /aj doslovne aj metaforicky/. Na to že sa bojuje o všetko, tak veľkých stretov tu je poskromne - ale za to sa tu veľa sníva, modlí a rozpráva. Strihačovi by som zlomil prsty, lebo preskakuje bez vysvetlenia a ku koncu necháva rozpačitý pocit z celého vyvrcholenia. Austin Butler bude musieť viac potrénovať ak chce byť ultimátny záporak lebo tu prehrával o 106. Nestačí si len vyholiť hlavu a obočie - finta je ukrytá inde /že Philip Seymour Hoffman?/. Ja som im to celé proroctvo a boj o planétu proste neuveril. Denisova réžia je v tomto proste mdlá. Takto 8. najlepší film na svete nevyzerá...ani 88.