Recenze (6)
Doktor od jezera hrochů (2010)
degenerace českého filmu, potažmo české kultury, i tímto majstrštykem klesla na úplně jinou úroveň, tam, kam bych ještě před lety věřil, že se snad klesnout ani nedá
Jíst, meditovat, milovat (2010)
nudnější a myšlenkově blbější film jsem v kině zatím neviděl
Profesionál (1981)
"Ten loupák platí kamarád."
Kladivo na čarodějnice (1969)
po shlednuti tohoto filmu, bych pred takovy soud poslal Topolanka a spol., myslim, ze by stamiliardove odskodneni cirkvi odvolali
Katyň (2007)
Na lživých důkazech a podvrzích postavený film.
Uloupená hranice (1947)
Fantastický film, nejhorší na něm je to, že je to všechno pravda...