Oblíbené seriály (10)
Hadžime no Ippo: The Fighting – New Challenger (2009)
Jak já tenhle seriál miluju. Druhá řada je snad ještě lepší, než ta první, fantastický soundtrack, krásna kresba i animace, napínavé a nervy drásající souboje, skvělé postavy a perfektní závěr, který navnadí na další série, které jak doufám, budou co nejdrív. 5*/5 /Jen jednu výtku bych měl, a to k občasnému, až infantilnímu smyslu pro humor :DDD
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000)
Dlouho jsem hledal něco, k čemu nebudu mít žádnou výtku, něco, co mě pohltí a nepustí. Zdá se, že jsem našel. Hajime no Ippo je pro mě naprostou jedničkou. Každodenní nekompromisní dávka adrenalinu. Něco, co se jen tak nevidí. Dokonalá kombinace napětí, adrenalinu, vtipu, skvělých postav a hlavně perfektního soundtracku, který bych si troufl zařadit mezi nejlepší, které jsem kdy slyšel. Opravdu doporučuju, a to i těm, kteří boxu neholdují. 5/5* Dokonalost
Californication (2007)
Dexter (2006)
Každá řada napínavá jak kšandy... Nemůžu se dočkat dalších. Mezitím si asi dám opáčko. Tohle totiž jinde neuvidíte. Právem jeden z nejlepších seriálů.
One Tree Hill (2003)
Jeden z nejpovedenějších seriálů co jsem kdy viděl. Perfektní vývoj postav, dějové zvraty, soundtrack, prostě nádhera :)
O.C. (2003)
Srdcová záležitost. Seriál, který jsem viděl nesčetněkrát a stejně bych si ho s klidem kdykoliv pustil.
Kenpú denki Berserk (1997)
Berserk = nekompromisní fantasy s dokonalou psychologií a propracovanými postavami. Kultovní záležitost s perfektním soundtrackem. 5/5*