Recenze (51)
Fargo - Season 3 (2017) (série)
Tretia seria mi teda vobec nesadla.
Vykolejená (2015)
Pre mňa obyčajná, málo vtipná jednohubka, pri ktorej som si uvedomil, že ksicht Amy Schumer nechcem už v žiadnom filme vidieť.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Super námet, ALE nesympatickí herci, často sa obajuvúce dosť nelogické správanie čo ma strašne vie vytočiť. So seriálom som chcel po prvej sérii skončiť, ale posledná časť ma prinútila dať ešte šancu aj druhej sérii. Ak by som, ale vedel vratiť čas nezačal by som to pozerať znova. UPDATE: Som rad, ze som nakoniec ostal pri seldovani serialu. Zvysne serie boli uz uplne o nicom inom ! Za mna super.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nebudem tu vypisovat (len inymi slovami) to co uz predomnou napisalo kopec ludi, takze len tak v skratke. Dejovo mi Mad Max nikdy nesadol a podobne je to aj pri Fury Road takze preto ta jedna * dole, ale po vizualnej a hudbnej stranke proste luxus. Isto si to pojdem pozriet este raz, ale radsej v 2D.
Chlapectví (2014)
Áno, nápad sfilmovania je výborný a po božskej Linklaterovej "Before S, S, M" trilógii som sa na tento snímok veľmi tešil. No dejovo mi tento film prišiel ako stará obohratá platňa čo nepriniesla nič nové ani jedinečné a ukázala nám len pohľad na jednu z mnoha skrachovaných rodín v amerike. Pre mňa skoro 3h nudy a občasný úsmev na perách, toť vše.
Prometheus (2012)
Sci-fi zlátanina, ktorej človek vôbec nerozumie (teda aspoň ja). Toľko WTF scien, po ktorých som si vravel: "Snaď to vysvetlia na konci filmu." a nakoniec veľký bačov chlpatý. Teraz už len dúfať, že v dvojke sa to všetko napraví. Aj navzdory negatívam sa na to dobre pozerá a preto 3*.
Jedna za všechny (2014)
Keby som bol dievča a mal tak 16, 17 rokov, asi by som cely film jačal s hlavnými hrdinkami a dal o jendu dve hviezdy viacej. Pre mňa osobne nie veľmi vtipné a miestami primitívne.
Až vyjde měsíc (2012)
Zlaté, ale bohužial nie môj šálok kávy. Možno keby som bol pod vplyvom tak to ohodnotím ďalšou hviezdičkou.
Zátah 2 (2014)
Až po zhliadnutí tohto snímku si uvedomíte aké akčné sračky na nás chŕli Amerika.
Godzilla (2014)
Keďže som vyrastal na pôvodnej japonskej sérií o Godzille tak tento filmový počin bol pre mňa maximálnym ukojením očakávaní, ktorý mi pomohol vrátiť sa do detských čias. A úplne sa stotožňujem s komentárom užívaťeľa Lima !