Oblíbené seriály (9)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Tohle je moje srdcovka a vždycky bude. Bavila jsem se u všech sérií, Barney mě nikdy nezklamal. Finální díl sice nebyl podle mých očekávání, ale překousla jsem to. Co říct nakonec "When I get sad I stop being sad and be awesome instead" True story...
Teorie velkého třesku (2007)
Červený trpaslík (1988)
One Tree Hill (2003)
Chirurgové (2005)
Sherlock (2010)
Geniální, žeru ten seriál :)
Gilmorova děvčata (2000)
Až při letošním opakování v tv jsem si uvědomila, jak moc mi tenhle seriál chybí. Sleduju znovu každý díl :)
Gangy z Birminghamu (2013)
Miluju na tom úplně všechno. Moje krevní skupina. Cillian byl pro tuhle roli stvořený. A Tom Hardy je jen třešnička na dortu.