Recenze (626)
Jako pavouk (2001)
Hodnotenie - 75%
Já, legenda (2007)
Na tento film som cakal a tesil sa ako male decko a aj som sa dockal , no co som v kine videl ma viac sklamalo ako potesilo . V skratke by som to povedal asi tak , ze prva polovica filmu je fakt dobra , no ta druha polovica je presne naopak . Aj ten koniec mi pripadal tak narychlo spraveny akoby niekomu dosli napady . Skoda
Jason X (2001)
Zabavna amaterska blbost , s tymi najtrapnejsimi hereckymi vykonmi ake som kedy videl . Jason bol rovnako cool ako vzdy
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Nastup filmu je maximalne dokonaly az kym neprevelia S.Pegga a potom je to pre mna nic ine ako priemerna komedia
Jeskyně (2005)
Kazdopadne som uz videl ovela vacsie blbosti a na toto sa dalo pozerat . Na jedno zhliadnutie uplna pohodicka
Jmenuji se Bruce (2007)
Bruce Campbell v uplnej forme . Cely cas si robi srandu zo seba , z celeho okolia a k tomu pusta hlasky ako na beziacom pase . Velmi dobra zabava
Johnny English (2003)
Nic v zlom pan Bond , ale mate sa este co ucit . Johnny English je hviezda a velka
Jonah Hex (2010)
Da sa povedat ze som velmi do predu nevedel o com to bude a vyslo z toho nieco co by som asi nevedel k nicomu prirovnat . Kazdopadne , to bolo dobre zostrihane , malo to velmi prijemnu dlzku a tym padom som sa pritom takmer nenudil . Uz len samotny vizual filmu bol velmi slusny a bol cely niekde medzi akcnym westernom s prvkami hororu . Jedna sa o pomerne zabavnu oddychovku - na druhe zhliadnutie idem trochu nizsie - 60%
Jsem číslo čtyři (2011)
Klasicka jednohubka na volny vecer , v ktorej vynikol akurat tak T.Olyphant
Jumper (2008)
Namet bol kazdopadne zaujimavy no vytazit sa z neho dalo urcite viac . Takto to bola taka jednohubka . Hodnotenie - 60%