Recenze (35)
Hellraiser: Revelations (2011)
No jo, trochu té bolesti tam bylo, ale jinak nejhorší verze Pinheada.
The Runaways (2010)
Holky ze Stmívání odskočí od upíru k rock´n´rollu a nedopadlo to nijak špatně. Dakota jako Cherie Currie a Kristen jako Joan Jett vypadají jak by jim z oka vypadly.
Trosečník (2000)
Chudák Wilson :´(
Vánoční koleda (2009)
Další adaptace tohoto vánočního příběhu, která nedopadla nijak zle, tentokrát s dark hororovým nádechem.
Zmasakrované blinkací panenky (2006)
Nechutné scény v podobě spousta litrů zvratek, nějaké te krve a dalších tekutin, nic víc v tom nehledejte.
Serj Tankian: Elect the Dead Symphony (2010) (koncert)
Serj nám dospěl k dokonalým barytonům a falsetům a snaží se svou tvorbu velmi zhudebnit, čimž se vytrací veškerá energie jak jeho projevu, tak skladeb.
The Veil (1958) (seriál)
Povídkový hororový seriál, který uvádí Boris Karloff. Má pohých 11 epizod, ale i tak stojí za zhlédnutí.
Ghoul School (1990)
Něco ve stylu TROMA filmů, jen o dost chudší a místy nesměšně trapné.
Kabát - Po čertech velkej koncert (2009) (koncert)
Nějak tomu chybí energie a o zvuku ani nemluvím, proto jen 3.
Krucipüsk: Pardon (2007) (koncert)
Je tam vše co kdy Krucipusk měl a má.