Obsahy(1)
Příběh oceňovaného konceptuálního díla legendární britské skupiny vzdávající hold pirátským rozhlasovým stanicím... Třetí album britské kapely The Who z roku 1967 s názvem "Sell Out" znamenalo pro kapelu nový odvážný směr a nabídlo jinou vizi populární hudby. Deska byla koncipována jako vysílání rozhlasové stanice, takže neobsahuje jen písně, ale také fiktivní reklamy a oznámení. Dokument nabízí pohled na vznik nového uměleckého směru, jak jej The Who vyzkoušeli prostřednictvím konceptu pirátského rádia na albu. Pořad obsahuje exkluzivní rozhovory s Petem Townshendem a Rogerem Daltreyem a zkoumá tuto éru optikou klasických skladeb, jako jsou "I Can See For Miles", "Tattoo" nebo "Relax". Navíc odhalí i to, proč byl rok 1967 klíčovým rokem v populární kultuře, a prozkoumá umělecké, hudební a společenské vlivy té doby. (Česká televize)
(více)Galerie (26)
Photo © Česká televize
Photo © Česká televize
Photo © Česká televize
Photo © Česká televize
Photo © Česká televize
Photo © Česká televize
Photo © Česká televize
Photo © Česká televize
Photo © Česká televize
Photo © Česká televize