Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Obchodník Mike Brewer a automechanik Edd China sa snažia zašlým klasickým autám vrátiť ich lesk a krásu a niečo pri tom ešte zarobiť.
Mike, ktorý má prehľad na anglickom trhu jazdených automobilov, sa stará o nákup áut, ukazuje divákovi, kde získať diely na vzácne modely, stretáva sa s fanúšikmi daných modelov a stará sa taktiež o konečný predaj automobilu. Edd China je šikovný automechanik, ktorý poukazuje na tipy pri oprave auta.
Celý seriál je okrem premien áut zameraný na financie a otázkou je, či zarobia, alebo nie. (A530TDI)

(více)

Recenze (28)

Tuty 

všechny recenze uživatele

Vynikající pořad, princip dostat auto do původního stavu a ještě na tom vydělat (pokud možno), je často lepší než lecjaký tuning (nic proti Superopravovně - taky fajn). Navíc - objevují se stále nová auta. Zajímavé díly : BMW 635 CSI, Delorean DMC, Jaguar E-Type, Ford Mustang Fastback, Cadillac Coupe Deville, Renault Alpine, Golf GTI MK I, Porsche 944 a všechny díly, kde se lakuje komplet celé auto - jako dodávka VW apod. Je toho více. Navíc kvalita nových dílů v podstatě roste nebo je minimálně konstantní a to už nám běží 13. sezóna ()

cukorek 

všechny recenze uživatele

Vždy ma zaujímalo čo robia s mojím autom v servise a ako opravujú bežné či iné poruchy. Až v jeden deň som natrafil na jeden z najlepších seriálov ponúkaných televíziou Discovery. Ak ste len trochu milovníkmi štvorkolesových vozidiel, určite si v tejto relácii nájdete niečo čo sa Vám zapáči. Ja som sa namotal na túto návnadu hneď po mojom náhodnom, prvom pozretí. Z dvojice Mike a Edd na mňa 100% zapôsobil Edd (King of garage). Zavalitý Mike s dobrým nosom na autá a priemernou schopnosťou obchodovať ostal len v pozadí šikovného Edda, ktorý vdychoval autám stratený život. Veľmi dobre sa pozeralo na jeho zručnosť a dobre padli aj jeho občasné rady (napr. že pri výmene brzdových doštičiek treba používať medenú pastu aby nepískali). To v našich servisoch nebudú robiť asi nikdy, hlavne že im poriadne zaplatíme. 100% ()

Reklama

Marcos 

všechny recenze uživatele

Mike Brewer a Edd China zachraňují a reinkarnují klasická evropská auta. Nejdříve nákup vozu s tipickým smlouváním pak oprava s co nejmenšímy výdaji a následně prodej obyčejným lidem. Vybraná auta jsou převážně youngtimery známích značek o kterých se dozvíme zajímavosti a jejich historii. Cílem dvojice je zachování původního stavu a něco si vydělat. ()

TheDon 

všechny recenze uživatele

Baví mě to, ikdyž jako člověka, kterej se živí tím samým řemeslem, to v některých věcech opravdu překvapuje. Třímetrovej Eda Čína je totiž schopnej nalakovat střechu corvette sprayem. A Majkl je zase schopnej vyhodit neskutečný prachy za náhradní díly, aby vydělal 200liber. No jo no, pár ultra prasáren nám kluci předvedli, ale to nic nemění na tom, že je radost koukat na práci na starým Chargeru, nebo jiných skvostech, o kterých se normálnímu člověku ani nezdálo. 80% ()

FFilipCZ 

všechny recenze uživatele

Velké zklamání. Otravná nesympatická dvojice. První tak dvě tři série nuda. Pak si alespoň začnou vybírat nějaká zajímavá auta. Ale stejně, je to spíše takový "Receptář prima nápadů" pro automobilové nadšence a kutily. Cením, že se snaží auto vždy dát do původního stavu z dob jeho slávy, že nepřidávají žádná pimprlátka atd, ale prostě to není ono. A pak se ještě chlubit tím, že na tom vydělali nějakých upatlaných 200 liber, za takovou tunu práce a hodiny a hodiny času. ()

Galerie (13)

Zajímavosti (3)

  • V úvodných titulkoch každej sezóny sa vyskytujú autá, ktoré renovovali v danej sérii. (Armageddon)
  • Zatiaľ najdrahší projekt bolo auto Jaguar E-Type z 3. série, ktoré kúpili za 13 250 libier. Celkové náklady, vrátane ceny auta, boli 16 090 libier a predali ho s čistým ziskom 2 410 libier. (Armageddon)
  • Vrátane 9. série zrenovovali a predali cca 60 áut. (Armageddon)

Reklama

Reklama