Obsahy(1)
V roce 2008 se Hugh systematicky zaměřil na supermarkety, drůbežářství a místní obyvatelstvo, protože se snažil definitivně změnit přístup Britů k jejich oblíbenému zdroji masa. Ale zatímco se v supermarketech v celé zemi už prodávala kuřata z volného chovu a také drůbežárny si pospíšily, aby uspokojily nároky týkající se drůbeže chované v intencích zpřísněných předpisů sloužících ochraně zvířat, ukázalo se, že jednomu z obchodních řetězců jako by se příliš nechtělo s Hughem mluvit. Podívejte se s námi, jak to dopadlo, když si Hugh koupil jedinou akcii společnosti Tesco a pokusil se změnit největší maloobchodní řetězec Velké Británie – pochopitelně zevnitř. (TV Spektrum)
(více)Recenze (2)
Zajímavý pořad. A je fajn, že se teda dá tlačit i na velké korporace. Ale jak dalece to má smysl, to je těžko říct. Každopádně Tesco rád nemám, je pro mne jako zákazníka natolik nepřívětivé, že se mu prostě vyhýbám... ()
Chcete bežné kura za 2libry alebo o čosi zdravšie za 3? Obyčajným ľuďom je to fuk až kým nevidia na vlastné oči spôsoby chovu hydiny. Potom sú už zväčša ochotní si priplatiť.. A ako ťažko sa bojuje za zmenu v systéme nám ukazuje tento dokument.. ()
Galerie (6)
Photo © Spektrum
Reklama