Poslední recenze (93)
Agrometal (2023) (seriál)
Kdyby tyhle osmihodinové Babovřesky někdo sestříhal na celovečerní Kameňák, bylo by to asi lepší.
Legionář (2021)
Levičácká erotika. Snad jen neomarxistická mládež a anarchisté, spolu se skvotery zaplesají. Jako krátká povídka do ultralevicového média zaručená pecka, pro normální lidi nezáživné a nudné. Navíc kdo má rád bolševickou verbež, která si drze nárokuje bydlení v domě, který má majitele a který je tam rozhodně nechce. Sorry jako, nějaké sociální cítění bych měl, ale to končí tam kde začíná nedotknutelnost soukromého majetku! No a k samotnému filmu ... nic co by stálo za zmínku režie, scénář, herecké výkony, děj, akce ... všechno děs a běs, nuda. Škoda času. Zatím jen pár odpadů a minimum hvězdiček, ovšem překvapivě také dvakrát plný kotel. Snad to zaskóruje alespoň u Mladého pirátstva apod..
Betlémské světlo (2022)
Dvě nejvyžranější prasnice našeho filmového průmyslu Čvančarová a Polišenská v jednom filmu? No fuj - jsem zděšen! Tyto těžkotonážní, dnes už snad cca 150 KG cisterny, obě bez špetky talentu, jsou jasným varováním pro pozorného diváka. Kdekoli se ty zoufalky objeví, tam to zavání odpadem. Poměrně nudný manželský příběh, nezáživné (snad až na Kotek/Ramba) postavy z povídek, absenci humoru nahrazuje lítost a soucit. Nepobavilo, nezaujalo.