Recenze (96)
Ill Manors (2012)
Hellride...najlepsi debut Tohto Roka,,,zaujimavost: V jednej zo scen narazka na La Haine (1995), a sice Vincovo prehovaranie do zrkadla so zbranou v ruke...
V/H/S (2012)
Rámovací příběh :6/10 /// Amateur Night :9/10 /// Second Honeymoon: 6/10 /// Tuesday the 17th :4/10 /// The Sick Thing That Happened to Emily When She Was Younger: 6/10 /// 10/31/98 : 8/10
Nailbiter (2012)
3a pol***
Nářek duší (2009)
3a pol***
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
1. season: 5*,4*,5* / 2.season:4*, 5*, 4*
71 fragmentů chronologie náhody (1994)
masterpiece.
ACAB: Všichni policajti jsou parchanti (2012)
talianska/euro-realita dnešnych dni - nacionalizmus, xenofobia, nasilie...
Zatímco spíš (2011)
the Resident po Balaguerovsku...;;
Kontraband (2012)
Reykjavík-Rotterdam a la Hollywood......
Místnost sebevrahů (2011)
7/10