Recenze (96)
Lumière & spol. (1995)
Best: Končalovskij, Lelouch, Haneke, Lynch a Spike Lee
Violet (2014)
ambient
Srbský film (2010)
?...
In Fear (2013)
funny games.ireland
Oldboy (2013)
..uplne to postrada hlbku povodnej verzie, pre mna zbytocny remake
Major (2013)
..Pripomenulo mi to Slovensko z dob meciarizmu..
Most (2011) (seriál)
1.season *****, 2.season ****
Bold Native (2010)
*navyše za ojedinelú tému......
V/H/S/2 (2013)
Tape 49 *, Phase I Clinical Trials ***, A Ride in the Park ***, Safe Haven ****, Slumber Party Alien Abduction ***
Dozvuky (2012)
Klobouk dole predtym, kam až Poliaci zašli v rámci reflexie do svojej minulosti,,,,