Recenze (1 253)
20,000 Employees Entering Lord Armstrong's Elswick Works, Newcastle-upon-Tyne (1900)
Celkem nuda.
Hannah Montana (2009)
Dávám hvězdičku za to že je celkem pěkná, páč dovedete si představit žeby v té kravině by hrála nějaká vysloveně ošklivka ? To už by na to fakt nikdo nekoukal. ;-)
Ctihodný občan (2009)
Celkem zajímavý film, ale ten konec byl ubohej. Čekal jsem že sejme i Foxxe a jeho famílii a ono nic, naopak hlavní hrdina trapně "zařve" v cele.
Brutální Nikita (1990)
Jeden z nejlepších filmů Luca Bessona.
Escape from City 17 (2009)
Výborné triky i atmosféra, snad se toho někdo v hollywoodu chytne a natočí celovečerák.
Reach (2009)
Celkem fajn kraťas, i když dost depresivní.
Osina v zadku (2008)
Je to povedený, o něco vylepšený remake filmu Dotěrný chlap z roku 1973. Začátek je poměrně vlažný, ale pak se situační komedie neskutečně rozjede a je to mazec až do konce.
Cotton Bud (1999)
Ten konec je hustej.
Chips (2000)
Si o to koledoval.
Kidnap (2000)
Povedenej díl, ten kluk je fakt řízek.