Recenze (1 253)
Záhrobní komando (1987)
Tomuhle říkám pořádný rodinný film s prvky hororu a komedie. Dneska už se takovéhle věci moc netočí.
Víla Zuběnka (2010)
Podprůměrná rodinna rádoby komedie.
Krásky od krav (2006) (TV film)
Ty dvě holky jsou nejen blbé jak pumpa na saně, ale nepřipadali mě ani moc hezké. O ději ani nemluvím to i do čtyřlístku píšou nápaditější příběhy.
...a bude hůř (2007)
Skvěle převedená knížka na film. Konec sice vzali trochu šmahem, ale tu atmosféru doby ztvárnili perfektně.
Delta fór (2007)
Konec byl trochu slabší, ale jinak fajn oddychovka.
Mr. Johnson (2008)
Začátek celkem fajn, vypadalo to hodně nadějně, prostředek poměrně nuda, konec předvídatelný happy-end. Nevim proč, ale nedsedla mě moc role L. Vondráčkové. Má všude ve všem podobný výraz a IMHO moc hrát neumí. (zpívat taky ne ale to je jiná kapitola) ;-) Kdo mile překvapil byl Hynek Čermák který byl ve své roli fakt super.
Velký bazar (1973)
Tak tohle je moje srdcovka z mládí, čtyři "hipíci" kterak bojkotujou supermarket. ;-)
Inspektor Popleta (1980)
Francouská klasika 80 let. Coluche i mladý Depardieu jsou výborní. A když vidím co se dneska točí za trapné rádoby komedie, tak takovéhle kousky opravdu potěší.
Láska až za hrob (2002)
Výborná komedie, plná černého humoru. Christophen Walken je bůh a jeho konkurenční boj pohřebních ústavů je super a scéna se star-trek pohřbem mě totálně odrovnala. ;-)
Chůva v akci (2010)
Na akční film je to podprůměr, na komedii poměrně taky ale když to beru jako rodinný film tak je to nadprůměr. Jackie i ve svých letech celkem válí.