Recenze (1 253)
Dva výtečníci (1977)
Takovéhle filmy se už netočí což je celkem škoda páč je to dobrá oddychovka. Ty jejich bitky nemaj konkurenci, hlavně ta poslední na bowlingu.
Mrňousci (2006) (seriál)
Některé díly mají výborný nápad a pointu, některé jsou jen průměrné ale i tak se většinou dobře bavím.
Ukrást Rembrandta (2003)
Tenhle film má šíleně pomalý rozjezd, pomalé až nudné tempo a není ani moc vtipný což je škoda páč potenciál to má.
Kanadská noc (2008) (TV film)
Děs a hrůza, kdo tyhle pitomosti píše a ještě tomu dá tak zavádějící název ? Čekal jsem něco dobrodružně veselého z prostředí skautského nebo pionýrského tábora. ;-)
Drsná čtvrť (1990)
Lepší průměr. Některé vtípky byli super, ale jinak to mělo spíš vážnější charakter a místy to bylo i celkem napínavé.
Utržený ze řetězu (2005)
Čekal jsem lepší děj, takhle to byla třičtvrtě filmu nuda a zbytek sice kvalitní bojové scény, ale moc krátké a bylo jich málo.
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
První díly jsem si zvykal na tenhle typ humoru, ale pak už jsem si jen vychutnával gejzír gagů.
La Coiffeuse (1905)
Tak to je nejstarší filmová "erotika" co jsem kdy viděl. A autor si vybral opravdu pěkný model i na dnešní poměry.
Le Diable noir (1905)
Celkem vtipný i po letech.
Princezna z Kloboukových hor (2007) (seriál)
Divný děj a podprůměrná animace, chudáci děti.