Recenze (1 253)
Mistři Hazzardu: Jak to začalo (2007) (TV film)
Celkem fajnový film, který si na nic nehraje. Je tu ode všeho něco: trochu humoru, pár nahatejch holek, akce, slušná kára, chlast ... Sherilyn Fenn si tu střihla pěknou roličku paní Hoggové.
Moje borůvkové noci (2007)
Moc ukecané, ale Natálii Portman to opět moc sluší. ;-)
Moje žena a jiné katastrofy (2007)
Moc vtipný to nebylo, i když párkrát jsem se uchechtnul, ale je vidět že to je dost ze života, páč život legrace fakt nejni. Kdo mě příjemě překvapil je Steve Buscemi a jeho rolička.
Most do země Terabithia (2007)
Na můj vkus moc velkej doják na konci, ale jinak celkem vkusně natočený film.
Můj Vůdce: Skutečně skutečná skutečnost o Adolfu Hitlerovi (2007)
Nuda, ukecané, málo vtipné, z daného tématu šlo vyždímat mnohem víc.
Na vlastní nebezpečí (2007)
Čekal jsem podle zdějších hodnocení větší blbost, ale musím říct, že ten film není zas tak špatný. Jasně je to chvílema docela zmatené, konec je divnej, ale jinak ta příroda ve filmu je fajn, ta rumunka je fakt moc pěkná a Krobotovy hlášky tomu dávali říz.
Neznámý svůdce (2007)
Konec celkem dobrej, ale než jsme se k němu dobraly tak to bylo moc pomalé tempo a málo napínavé.
Než si pro nás přijde (2007)
Herecký koncert Nicholsona a Freemana.
Norbit (2007)
Slušnej začátek, ale konec opět o ničem.
Ostrov pokladů (2007) (TV film)
Takhle sprznit klasiku to se jen tak nevidí.