Recenze (59)
Pacifik (2010) (seriál)
Velmi pěkný seriál. Rozjezd je trochu pomalejší než v seriálu Bratrstvo neohrožených, ale určitě se to rozjede. :-)
Klub sráčů (2000)
Ve své době průlomový film, neboť propaguje nový hudební styl, i když tak trochu zvláštní formou :-)
Natvrdo (2008) (seriál)
Nesmyslná podoba pornoprůmyslu. Režisér nemá vůbec ponětí jak to v téhle branži skutečně chodí.
Kung Phooey! (2003)
Tenhle odpad je hrozná blbost. Jak jinak nazvat film, který se pokouší parodovat Leeho Cestu draka. Jsou v něm rozpoznatelné scény z tohoto filmu, ale kvalitativně mu nesahá ani po kotníky, ač jde zřejmě o parodii.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Po čase se zase tvůrci vracejí ke kořenům až tam, kde to všechno vzniklo. K lidskosti. Jen tak dál.
2Bobule (2009)
Druhé pokračování této " série", které mě nezklamalo. Stručně řečeno: děj **, nápad ***, vtip *****
Dívčí válka (1991) (divadelní záznam)
Perun :-)
Odpor (2008)
Zajímavý děj, který mi celkem dobře sedl. Není to akční fim, nýbrž drama a to je třeba mít na paměti :-)
Horákovi (2006) (seriál)
Zajímavý seriál zachycující běžné události všedního života. *****
Peklo s princeznou (2009)
Terezka je kočka, ale do pohádky se se svým hrubým hláskem příliš nehodí. A co potom Jiří Mádl? Pořád ho vidím jen jako panice, který hledá nějakou tu "rošťěnku"...copak to je nějaký princ? Podle mě se obsazení ani děj filmu moc dobře nevyvedly.