Recenze (353)
Oskar (1967)
Jeden z nejlepších Funesových filmů! Louisuv jedinecny herecky koncert! 90%
Ostrov Dr. Moreau (1996)
MARLONEEE??!!!!
Osvícení (1980)
Kubrick + Nicholson...? To ani nemůže mít chybu.
Pán šelem (1982)
je to strašně příšerný béčko... Ale jako malej jsem to měl jako jednu z mála videokazet takže jsem to miloval.... dnes bych dal 1* dřív 5*... Tak mi odpusťte ten sentiment ale dávám 3*
Paranormal Activity (2007)
Dost těžký rozhodování... Rozhodně po všech sladkejch řečičkách, kterými nás tvůrci krmili, přišlo slušný zklamání, ALE zapadnutí do modré ČSFD sféry si rozhodně nezaslouží, aspoň 70% tomuhle kousku do budoucna přeju... Atmosféra ohromná, herci jsou trochu nesympatický, to je pravda, ale výsledek je vysoce uspokojující...
Peklo s princeznou (2009)
Normálně bych dal 2*, ale protože je to nesrovnatelně lepší než Troška, dávám 3*
Pianista (2002)
Tak, váhal jsem mezi 4* a 5*... řekl jsem si že dám 4*, přece jen to bylo dost rozvleklé, ty dvě a půl hodiny se dali stáhnout na hodinu a půl plnou napětí a emocí... ALE, jako vždy je po závěrečném verdiktu nějaké to ale... Ale Adrien Brody byl vážně úžasný, skvělý herecký výkon, hudba byla úchvatná, gheto silnější než ve kterémkoliv filmu co jsem viděl... Tak můj závěrečný verdikt je 5*... 90%
Pinocchio a vládce noci (1987)
Já to miloval...
Planeta opic (2001)
Burtonovy filmy miluju, ale tohle... prostě omyl, a přitom on by byl jeden z mála kterym bych svěřil nvovou verzi planety opic s dobrym svědomim.... je to škoda... ale každopádně né takový propadák na 50%, všichni tu jsme dost ovlivnění originálem... bez zaujetí bych dal 70%
Počátek (2010)
100% geniální