Recenze (353)
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Prostě nepůjdu níž a nepůjdu:D "Já sexy, sexy jako noha!"
Austrálie (2008)
Uvažoval jsem jestli 3* nebo 4*, celej film byl na mě až ukrutně dlouhej, kdyby se první hodina a půl stáhla do "úvodní 15timinutovky" a vypustili by se kraví závody a podobně, který sice byli krásný po vizuální stránce, ale sakra nudný po dramatický, jeden šílenej běh na útesu to nezachrání, tak by byl film dost silný drama se skvělým Jackmanem krásnou Kidman a úžasnou Australskou přírodou... Nakonec volím 4*, ptž konec byl vážně docela silný a díky Over the Rainbow nedokážu zvolit nižší bodování. 70%
Avatar (2009)
Audioviuální orgasmus! Tolik vzrušení a krásy na plátně už jsem dlouho neviděl... Ať jdou do ***** ti co Avatar pomlouvají jako ekologickou propagandu, jako klišé slabotu a tak dále. Ekologická propaganda? To je jako říkat, že Titanic propagoval bezpečnostních opatření lodí, smz sem tam padla věta o lidech jako nevděčnících, ničící vše živé... Ale nic do očí bijícího, co by vás vybízelo k laciné ideologii Avataru, jakožto propagandy.... Klišé? Ano, příběh není nic nečekaného, objevného, revolučního, ale prostředí ve kterém se odehrává, je úžasné. Tak dokonalý a propracovaný svět! Ihned po závěrečných titulkách jsme si s přáteli říkali:"Chci žít na Pandoře", "Přestanu recyklovat, ať už tam jsme."... Závěrečná bitka generála a Neytiri. Generál fyzicky propojen s moderní technologií a Neytiri psychicky propojená s živočichem stejné síly... Geniální! Dokonalé! Úžasné! Ještě musím vyzvednout hudbu, kterou přes výbuchy a vizuální onanii, není lehké vnímat, ale když se to povede, tak vás unese do úžasného světa Pandory! 95%
Babí léto (2001)
Ůžasný film, Brodský a Zázvorková role doslova žili. Zapůsobil na mě, tak zvláštně, jako ještě žádný jiný. 100%
Bat 21 (1988)
Scénář není nejlepší, ale se skvělým Hackmanem a Gloverem se nenudíte, ikdyž někteří píší, že ano. Myslím, že každých 20minut přijde opravdu silná scéna, která vás dalších 20minut nenechá v klidu... 75%
Bezcitní lidé (1986)
Níž jít prostě nemůžu. Lepší 4*... Moji oblíbení ZAZ předvedli další skvělou komedii. 85%
Big Brother (2005) (pořad)
kdo je větší vykslejvanťák a kdo ho komu dřív vykouří? pusťte si potichu porno, nadabujte si ho a dosáhnete kvalitnějšího výsledku než tahle banda buzerantů
Bílí muži neumějí skákat (1992)
Naprostá blbina, ale člověk se celou dobu příjemně a nenárčně baví...
Black Books (2000) (seriál)
Předchůdci IT Crowd´s. Vynikající klasický Britcom.
Blues Brothers 2000 (1998)
neni to bůhvíjaká komedie, ale hudba je vážně suprová, Dan Aykroyd je pořád kanec a vidět pohromadě B.B.Kinga, Jamese Browna, Erica Claptona, Isaaca Hayese.... No pro mě to byl supr zážitek! 90%