Recenze (319)
Mladá dáma (2024)
Elodie se nemusela brat tak vazne. Jinak jsem si to celkem uzila.
Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových (2023) (seriál)
Ja teda doufam, ze od toho nikdo neocekaval historickou serii. Jako historicka fantasy je to totiz dobry.
Malá mořská víla (2023)
Mne teda prisly strasne spatny triky. Jinak mi nevadilo skoro nic a uzila jsem si to...
Noční agent (2023) (seriál)
3,5 Par der tam sice bylo, ale na pozitku to zas tak neubralo.
Císařovna (2022) (seriál)
Ono by to bylo super, ale vzdyt Alzbeta byla tak zajimava, ze neni treba vymyslet neexistujici udalosti a postavy. Stacilo by drzet se vic historie a hned by tech hvezd bylo jednou tolik...
Redeeming Love (2022)
Sledovala jsem to jen po ocku, protoze to se jinak ani nedalo. Ale panoramata dobry.
Vánoční příběh (2022)
Zacalo to dost slibne, ale pak to dost kleslo...
Irské štěstí (2021) (TV film)
Protoze Irsko.
Jak se najít (2021)
Za to Irsko. Ale na muj vkus ho tam mohlo byt jeste vic.
Nesnáším tě, lásko (2021)
Kdyz jsem kdysi cetla knizku, hned jsem si ji zamilovala. A kdyz jsem zjistila, ze ji zfilmovali, musela jsem se mrknout. Na filmu bych nasla plno chyb a minusu, ale furt to melo jiste kouzlo.