Recenze (523)
Na vlastní nebezpečí (2007)
Nomen omen.
Útok na věžák (2011)
Silně nevyrovnaný film, který balancuje mezi akčností a novodobým kritickým realismem.
Kazatel (2011)
Takový minimalistický kýč.
Tintinova dobrodružství (2011)
Ale dal bych si to radši ve 2d.
Zahrada (1995)
Ještě tak před 3 - 4 roky by se mi tenhle film moc líbil. To jsem si myslel, že alegorická díla se skrytými narážkami na filozofii jsou ta nejlepší zábava. Teď už si to nemyslím. V kontextu soudobé tvorby se však jedná jistě o výjimečný snímek a i přes osobní (mírné) antipatie zasluhuje dobré hodnocení.
Log Jam (2009) (seriál)
auuu auuu auuuu
Zlořečení (1981)
Celkově působí film trochu naivně. Kdyby byl na začátku 80. let automatický překlad na tak vyspělé úrovni, nemuseli bychom dneska nic moc řešit a google by nesjpíš krachnul :) Co se mi hodně líbilo, byl závěr. Týpek se vypořádal se svými trapiči a ukázal, zač je toho Sejtn. Kvůli závěru se na to podívejte. Je to vlastně trochu horor naruby, celou dobu jsem fandil hlavnímu hrdinovi, aby černou mši už konečně dokončil.
Slunečno, místy vraždy (2010) (seriál)
Konečně zas vtipnej a zábavnej krimi seriál. Kéž by v Čechách vzniklo aspoň něco přibližně podobně dobrýho. Oprava: V druhé sérii jde kvalita dost dolů.
O češtině (2005) (pořad)
Sledovat Cibulkovo moderování je utrpení. Ale hlavně, že máme tu krásnou spisovnou češtinu.
Fate/stay night (2006) (seriál)
Kdyby Shiro nebyl debil, kterej jen pořád křičí a nic nedělá, mohli je už mít všechny poražený.