Recenze (2 103)
Leopard Skin - The Claustrophobic Diver (2022) (epizoda)
Takmer bez deja, sme v poetickych hlavach krasok, co nemaju nic poriadne na praci.
Leopard Skin - The Myth of the Guilty Murderess (2022) (epizoda)
Seriál sa dočkal vyvrcholenia. Len teda iného príbehu, než som pôvodne čakala a netvrdila by som, že toho najzaujímavejšieho.
Malý Sheldon - Vášeň na seně a sheldokracie (2022) (epizoda)
Ha. Už som ani nečekala, že sa pri Sheldonovi budem takto baviť. Nice one, obzvlášť Michael Trucco a jeho romantické kecy. :D
Mavka: Strážkyně lesa (2022)
Bez prekvapení. Dialógy šuštia papierom a pohyb postáv kódom (napr. odbehnutie niekoľkých postáv pozostáva z identického divného prikrčenia a vybehnutia jednej po druhej). Farbičky sú ale pekné a Mavka naivne sympatická. Pre deti ok.
Médium - Jackpot (2022) (epizoda)
Až na posledné minúty sa nič moc nedeje a neukazuje.
Médium - Nasrat a vyliž mi (2022) (epizoda)
NUDA. Ostávajú dve epizódy, no myslím, že už to nedám.
Médium - Pilot (2022) (epizoda)
Pretty cool. Celkom sympaticke (a atraktivne) hlavne postavy. Plenty of weird shit. Zaujem, co bude dalej.
Menu (2022)
Pozeráte na hromádku pracháčov, ktorí jedia prečačkané jedlá... a ani sekundu sa nenudíte. Príjemne prekvapenie, ktoré mi zbehlo veľmi rýchlo.
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Skoro som v kine zaspala.
Moonfall (2022)
Ze je to hlupe by nevadilo, to je sucast cara Emmerichov filmov. Lenze toto je priamo idiotske a vety vychadzajuce z ust postav im tam museli vlozit mimozemstania, inak to neni mozne. Divaka boli celo z tolkych facepalmov. Co ma ale srdi najviac je nepodarene CGI zkazy na Zemi a to, ze velky Mesiac na oblohe uz ovela krajsie vykreslili priemerni instagramovi teenageri.